sobota, 22 października 2016

Jesień w kolorze wrzosów i baby boo

 Ze mną to jest tak, że jak coś jest modne w 45 roku to mi zajmuje 99 lat stwierdzenie, że w sumie to chciałabym to mieć. Oglądam sobie to na Waszych blogach, myślę, że fajnie to wygląda, a jak już wszyscy to mają to stwierdzam, że też chcę :) Jednym słowem nie idę z duchem czasu. Tak samo mam chyb z ubraniami :)
Białe dynie baby boo były już chyba wszędzie i miał je każdy. Ja do tej pory miałam szydełkowe, szyte i styropianowe z decuparzem. W tym roku zakupiłam białe dynie. Uważam, że są urocze, bardzo mi się podobają i chyba przesadziłam z ilością zdjęć!

Dziś jesień w pełnej krasie bo leje cały dzień, a ja nie wychodzę z piżamy :)

Miłego dnia!












13 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentują, szczególnie w towarzystwie wrzosów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynie i wrzosy-jesień idealna:) PIĘKNIE!!!
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te dyńki, ale nie mam żadnej i nigdy nie miałam. U mnie prym wiodą wełniane :) Ogólnie mam odwrotnie, jak już się tak napatrzę na blogach na coś, to potem już nie chcę tego u siebie. Często tak niestety mam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie miałam tych uroczych maleństw- wszystko przede mną, bo ze mną podobnie- mam spóźniony zapłon, jeżeli chodzi o "nowości". Piękne ujęcia. Pozdrawiam cieplutko. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas nie spotkałam białych dyń, a w necie kupować nie umiem. No to kupiłam sobie patisona, też biały i dyniowaty. Ale mam ogromną chętkę na taką dyńkę. Gdybym zdobyła nasionka w przyszłym roku miałabym własne. Widzę, że też jesteś amatorką serduszek, serwetka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas reakcji na trendy zupełnie jak u mnie:)) Dekoracje wyglądają zjawiskowo:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja Cię pocieszę ;) Ja ich jeszcze nie miałam, ale juz planuje mieć w kolejnym sezonie, bo mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię białe dyńki! W tamtym roku miałam własne z ogrodu, niestety nie wszystkie z wysianych nasion były białe... Ale co tam!Mam sympatie do wszelkich dyni, wszystko jedno jakiej maści... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne połączenie biel i wrzos :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥♥♥