piątek, 22 czerwca 2012

Mam i ja!

Liżąc rany po niepowodzeniu naszych na euro, postanowiłam zająć się czymś co lubię najbardziej czyli przerabianiem i ozdabianiem. Zauważyłam, że ostatnio modne stały się skrzynki na ziemniaki:) i zapragnęłam taką mieć! Zdobyłam ją tydzień temu, stała sobie parę dni, bo bałam się za nią zabrać! Nie sądziłam, że transfer nitro wyjdzie mi na farbie akrylowej ale wyszedł! Wydaje mi się, że nawet to, że miejscami jest jakby poprzecierany dodaje mu uroku. 

Skrzynka na ziemniaki in progress:



A tak wygląda gotowa w domu:




Chyba na tym nie zakończę, marzą mi się kolejne skrzynki! Nie wiem wprawdzie co na to mój mąż, najpierw tachał tą skrzynkę przez pół miasta, potem wdychał nitro, a teraz pewnie będzie się o nią potykał:)

10 komentarzy:

  1. Queda muy "vintage" muy bonita... pero tengo que preguntarte... ¿cómo has cogido las palabras del periodico?... no lo entiendo
    muchas gracias Ania
    saludos
    karumina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania... muchas gracias por tu interes... El "nitro": ¿es "aguarras"?... tendré que probar... y otra pregunta: el papel... ¿es una hoja normal?...
    muchas gracias... eres muy amable!!!
    saludos
    karumina

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci wyszło, ja mam na bakier z transferami, zawsze coś nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :))) mnie też nitro nie wychodzi... Możesz dorobić kółka - Laurentino tak zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy patent na skrzynkę po ziemniakach! Też nagle takiej zapragnełam... Nie spodziewałabym się tego po sobie... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, super.Muszę odgapić i zrobić sobie na działeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ale teraz mąż widzi, że było warto tachać skrzyneczkę przez pół miasta i nitro wdychać! Efekt powalający! A ja wciąż skrzynki sobie nie znalazłam, muszę się przyłożyć do tego szukania! :)
    pozdrawiam ciepło!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta Twoja skrzynia, a podusia również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super skrzyneczka, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥♥♥