poniedziałek, 13 lipca 2015

Lody lody, dla ochłody!

Lato w pełni, sezon truskawkowy już powoli się kończy więc korzystam póki mogę i nadal zajadam się tymi pysznym owocami. Chociaż za oknem wieje i pada to dziś na poprawę nastroju zapraszam na lody :)




 
  
Do zrobienia lodów zainspirowała mnie autorka bloga NitkaDesign. Podała przepis na proste i pyszne domowe lody. Okazało się, że mam aż dwa komplety foremek do lodów, które zostały użyte przeze mnie po raz pierwszy!
Następnym razem dodam więcej śmietany, bo moje wyszły odrobinę za bardzo sorbetowe. Ale i tak były pyszne :)



21 komentarzy:

  1. Witaj. A ja lubię takie owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne są takie lody owocowe dla ochłody;))

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, ja się wpraszam do ciebie na te lody, bo wyglądają wspaniale!!!!
    pychaaaa!!!!
    całuski ślę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ apetyczne:) U mnie niestety sezon na truskawki skończył się jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowicie wyglądają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowicie wyglądaja!!!! Aniu ty mnie w kompleksy wpędzasz...

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaam
    poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie się prezentują :) urokliwa ta tacka w truskaweczki....

    OdpowiedzUsuń
  9. A po truskawkach będą jagody, na lody w sam raz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupelnie zapomnialam, ze kiedys robilam takie lody. Musze zakupic patyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu tak mnie zachęciłaś, że po pracy będę robic lody, a dzis upał to akurat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam owocowe, wodne lody :)
    Mniam, mniam!
    Ślę uściski :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm...muszę wypróbować! Ale z borówek, bo truskawki u nas już wyszły... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniammm, sorbet też pycha!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam smaka na takiego loda teraz nooo! mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥♥♥