piątek, 26 czerwca 2015

Kadry z sypialni

Bardzo rzadko pokazuję zdjęcia mojego mieszkania bo wydaje mi się, że nie ma czego pokazywać. Skupiam się raczej na tym tak zwanym moim "rękodziele" :) Gdybym miała dziś urządzać mieszkanie to w 90% byłoby inaczej. Ale gdy kupowaliśmy meble 5 lat temu chyba nie miałam po prostu sprecyzowanego gustu. Nasze meble są ładne i wszystko wygląda ok ale jest takie zwykłe. Jednak zgodnie z powiedzeniem, że pierwsze mieszkanie urządza się dla wroga, drugie dla przyjaciela, a trzecie dla siebie, jeszcze wszystko przed nami!:)

Dziś wyjątek i oto rzut oka na naszą sypialnię, w której w tym tygodniu główną dekoracją był jaśmin lub coś do niego podobnego :)

Zapraszam!:)

8 komentarzy:

  1. Kochana, masz tak piękny azyl, a tak rzadko go pokazujesz:) ale pięknie i jakie śliczne dodatki:)
    ściskam letnio i wakacyjnie:) całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu nie ma czegoś takiego jak ,,zwykłe,, :)))
    Mimo, że teraz urządziłabyś inaczej, to przecież starałaś się zrobić wszystko jak najpiękniej, żeby Twoja rodzina czuła się w nim wspaniale . I migawki Twoich 4 kątów pokazują, że jak najbardziej się Ci to udało :)
    Na zdjęciach widzę cudne , przytulne wnętrze. A witrynka mnie zachwyciła :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny i przytulny klimacik stworzyłaś Aniu!!!! Jest przecudnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne przytulne miejsce :) nawet piesio dobrze się tam czuje, zresztą one wszystkie uwielbiają wylegiwać się na łóżkach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Komoda i witryna prześliczne! Jak chciałabyś zmienić swoje mieszkanie? Jestem ciekawa, bo dla mnie teraz wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękną sypialnię i zupełnie nie rozumiem, dlaczego uważasz, że nie ma czego pokazywać? Cudowne dodatki, romantyczny klimat, jest naprawdę urokliwie. :) Dziękuję za odwiedziny Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie..a taki budzik to bym chciała..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥♥♥