środa, 16 kwietnia 2014

W kurzym temacie.

Jestem leniuchem. Mam tydzień wolny od pracy, kalendarz zapisany różnymi projektami i zadaniami, a ja najchętniej poleżałabym z książką na kanapie i nic nie robiła..I tak moje świąteczne dekoracje powstają baaardzo powoli. Rano uszyłam kurki (przepis TU) Rozsiadły się w kuchni na wiejskich jajach. Są krzywe ale takie pocieszne, że śmiać mi się chce jak na nie patrzę.:D

To na dziś praca skończona. Oby jutro wyszło słońce i obudziło mnie do działania! U Was takie piękne dekoracje już od jakiegoś czasu a ja mam tylko te kury. Powinnam jeszcze zrobić jakieś pisanki ale nie mam pomysłu jak..






A gdyby któraś z Was miała kłopoty z naleśnikami (tak jak ja, nigdy jeszcze, aż do wczoraj mi się nie udały) zajrzyjcie na bloga Ilki. Naleśniki wyszły mi przepyszne!

11 komentarzy:

  1. Fajowe kuraki :) Widziałam bardzo podobne na jarmarku i bardzo żałuję, że nie kupiłam :(
    Radosnych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, piękne dekoracje u Ciebie. Kurki no po prostu cudaśne!:):):)
    Stojaki na jajka niesamowite są, jeszcze takich nie widziałam.
    Buziaczki przesyłam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. te jajka maja świetne nózki-podstawki!rewelacyjnie to wygląda i jest praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och zapomnialam wspomniec ze kurki pierwszorzedne!

      Usuń
  4. piękne kurki :))
    ja jutro będę ozdabiać jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki są super, ale te stojaki na jajeczka - genialne!! ;-)))

    Pozdrawiam ciepło i życzę z całego serca dużo dobrego na tę Wielkanoc! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie są te kury :)))
    Ja dzisiaj zabieram się dopiero za pisanki :))
    Miłego dnia życze i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurki są prześwietne, ale te stojaczki na jajka z nóżkami są przecudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że kurze nóżki Wam się podobają:) To tegoroczna wielkanocna kolekcja Ikea. :)

      Usuń

Dziękuję! ♥♥♥