wtorek, 24 grudnia 2013

⋇ Wesołych Świąt ⋇

Oderwałam się na chwilę od świątecznych gorączkowych przygotowań, jeszcze trochę pracy mi zostało. Choinka ubrana, dom przystrojony. Prezenty zapakowane zgodnie z "trendami" :) Zwykły szary papier, sznurek i kontrastujące czerwone gwiazdki. Wieczorem piekłam i stroiłam pierniki. Mistrzem w tym nie jestem, namęczyłam się nad tym i marnie wyszło.. Ale się zje :) 

Mam nadzieję, że przyszłe Święta będą trochę inne dla mnie. Nadzieja jest tu słowem kluczowym :)


A dla wszystkich tych, którzy tu trafią:

Nastrojowych, rodzinnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.









2 komentarze:

  1. Pięknie było u Ciebie w Święta. Uwielbiam ten nastrój lampeczkowo-światełkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ślicznie tu u Ciebie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥♥♥